
mgr Ilona Habel
Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej (SI)
BioVitaMed Rehabilitacja Tarnów
Jestem wykwalifikowaną fizjoterapeutką oraz terapeutką integracji sensorycznej (SI), z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z małymi pacjentami oraz z kobietami w ciąży i po porodzie. Specjalizuję się w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dyspraksji i innymi formami atypowego rozwoju, a także w pracy z wcześniakami.
W mojej praktyce szczególną uwagę poświęcam również wsparciu kobiet w ciąży i po porodzie, wykorzystując terapię prowadzoną pod kontrolą USG. Moje zaangażowanie i empatia w pracy z pacjentami wynikają nie tylko z wiedzy i doświadczenia zawodowego, ale także z mojej codziennej roli mamy trójki dzieci – co znacząco wzbogaca moje podejście terapeutyczne.
Prywatnie jestem pasjonatką literatury i podróży – to właśnie one pozwalają mi poszerzać horyzonty i czerpać inspirację do dalszego rozwoju.
Dla mnie fizjoterapia to nie tylko zawód, ale przede wszystkim misja pomagania innym w osiąganiu pełni zdrowia i szczęścia. Każde dziecko, z którym pracuję, uczy mnie czegoś nowego o sile, wytrwałości i nieograniczonych możliwościach ludzkiego ciała
- fizjoterapii pediatrycznej
- fizjoterapii kobiet w ciąży i po porodzie
- w pracy z dziećmi z dyspraksją
- integracji sensorycznej i integracji bilateralnej
- terapii wad postawy u dzieci od 3 roku życia
Ukończone kursy i szkolenia:
- Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej,
- Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej,
- Praktyczne zastosowanie elementów Interacji Sensorycznej w pracy z dziećmi
- Terapia ręki – wspomaganie pisania i umiejętności motorycznych
- Kompleksowa fizjoterapia w uroginekologii stopień I
- Kompleksowa fizjoterapia w uroginekologii stopień II – m.in. badanie USG, pessaroterapiia, DRA, kinesiotaping, Indiba, praca z blizną
- Fizjoterapia kobiet w ciąży i po porodzie – Diagnostyka, leczenie i terapia.
- Proprioceptive Neromuscular Facilitation – PNF
- Kurs stopa dziecka – diagnostyka i terapia
- Taping w rehabilitacji – w pediatrii, kobiety w ciąży i po porodzie
- Powieź – globalne spojrzenie na strukturę
- Komunikacja interpersonalna oraz współpraca z rodzicami uwzględniając szczególne potrzeby dzieci ze spektrum autyzmu. Sposoby radzenia sobie z dziećmi o różnych profilach sensorycznych
- Praksja i dyspraksja
- Czego nie ma najpierw w zmysłach, tego nie ma później w umyśle
- Przetrwałe odruchy neurologiczne – czy mogą negatywnie wpłynąć na rozwój dziecka
- RUCH, ROZWÓJ, NAUKA, czyli wpływ integracji sensorycznej i aktywności ruchowej na uczenie się
- Objawy zaburzeń sensorycznych: wzrok, słuch i dotyk
- Przyczyny powstawania zachowań niepożądanych
- Jak wspomagać rozwój dzieci w zakresie małej motoryki
- Zaburzenia SI u dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym
- Integracja Sensoryczna a rozwój dziecka z niepełnosprawnością – istota, zaburzenia, terapia
- Szkolenie z komunikacji alternatywnej AAC.
- Szkolenie system C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji
- Szkolenie z metod nauczania dzieci Gruszczyk-Kolczyńska, metoda krakowska
- Szkolenie z terapii Snoezelen (sala doświadczeń świata)
- Terapia pedagogiczna w przedszkolu i szkole.
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolach, szkołach i placówkach
- Konstrułowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET).
- Pedagogika Froebla
Godziny rejestracji:
- Poniedziałek
- Wtorek
- Środa
- Czwartek
- Piątek
- Sobota
- Niedziela
- 7:00 - 19:00
- 7:00 - 19:00
- 7:00 - 19:00
- 7:00 - 19:00
- 7:00 - 19:00
- Zamknięte
- Zamknięte
