mgr Anna Wójcik-Hirsz

Jestem absolwentką Uniwersytetu Rzeszowskiego na wydziale Medycznym.

Zrealizowałam również studia podyplomowe na kierunku Menadżer Ekonomii Społecznej, jestem Oligofrenopedagogiem i dogoterapeutą.

Dzięki ukończonym specjalistycznym kursom mam możliwość pracy nowoczesnymi metodami fizjoterapeutycznymi.

mgr Anna Wójcik-Hirsz

Jestem absolwentką Uniwersytetu Rzeszowskiego na wydziale Medycznym. Zrealizowałam również studia podyplomowe na kierunku Menadżer Ekonomii Społecznej, jestem Oligofrenopedagogiem i dogoterapeutą. Dzięki ukończonym specjalistycznym kursom mam możliwość pracy nowoczesnymi metodami fizjoterapeutycznymi.

W terapii duży nacisk kładę na profilaktykę oraz edukację pacjenta – uważam, że lepiej zapobiegać niż leczyć.

Specjalizuję się w:

  • fizjoterapii kobiet w ciąży i po porodzie (mobilizacja blizny po CC, rozstęp mięśnia prostego brzucha, problem z nietrzymaniem moczu),
  • fizjoterapii pediatrycznej (konsultacje w zakresie prawidłowego rozwoju i pielęgnacji dziecka),
  • diagnozie i terapii neurorozwojowej dzieci i niemowląt, terapia neurotaktylna, pracy z odruchami pierwotnymi i przetrwałymi, integracji sensorycznej i integracji bilateralnej, korekcji wad postawy
  • fizjoterapii po urazowej – m.in. bóle, ostre dyski, praca z blizną

Ukończone szkolenia z zakresu rehabilitacji dorosłych:

  • PNF
  • FDM
  • Pinoterapia
  • Rozstęp mięśnia prostego brzucha- terapia kompleksowa
  • Fizjoterapia kobiet w ciąży i po porodzie
  • Terapia Manualna wg Mulligana
  • Fizjoterapia w urazach sportowych
  • Badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniach stawu kolanowego- moduł I i II
  • Mechaniczne Diagnozowanie i Terapia wg McKenziego – część A – Odcinek lędźwiowy kręgosłupa, część B – Odcinek szyjny i piersiowy kręgosłupa, część C – kręgosłup lędźwiowy (kurs zaawansowany) oraz kończyny (kończyna dolna), Część D – kręgosłup szyjny i piersiowy (kurs zaawansowany) oraz kończyny (kończyna górna)
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich. „Techniki Energizacji Mięśni” cz. I i II
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich. „Mięśniowo – powięziowe rozluźnianie”, „Techniki Aktywnego Rozluźniania”, „Dysbalans mięśniowo-powięziowy”, „Terapia punktów spustowych”
  • Rehabilitacja osób po udarze metodą Bobath – moduł I i II
    Kinesiology Taping
  • Fizykoterapia bez tajemnic. Elektroterapia w leczeniu bólu i zaburzeń neurowegetatywnych – podejście pragmatyczne
  • Analiza chodu i jej wykorzystanie w praktyce fizjoterapeutycznej
    Wpływ treningu oporowego na poprawę funkcjonowania osób starszych.
  • Udział w Międzynarodowej Konferencji Sportowej Thera Band & Togu: “New Trends and Methods In the process of motoric prepare”
  • Ćwiczenia oporowe oraz równoważne z wykorzystaniem przyborów Thera Band – ćwiczenia z taśmami i piłkami
  • Szkolenie aktywna w ciąży
  • Specyfika pracy z osobami dotkniętymi chorobą Alzheimera i innymi otępieniami
  • Profilaktyka geriatryczna z wykorzystaniem elementów teleopieki sposobem lepszego dostosowania systemu opieki zdrowotnej do potrzeb szybko rosnącej populacji osób powyżej 60 roku życia.

Ukończone szkolenia z zakresu rehabilitacji dzieci:

  • Terapeuta NDT Bobath
  • Oligofrenopedagog, kurs pedagogiczny
  • Edukacja i wspomaganie osób z autyzmem, zespołem Aspergera (ASD) Ukończenie studiów podyplomowych 2017/2018 (Brzeg)
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej po zdanym egzaminie pisemnym i ustnym Anna Wójcik-Hirsz jest uprawniona do posługiwania się tytułem „Terapeuta Integracji Sensorycznej Ayers SIAT GSID”
  • Terapeuta Integracji Bilateralnej
  • PNF w pediatrii
  • Terapia osteopatyczna w pediatrii
  • Neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z asymetrią posturalną o zróżnicowanym podłożu etiologicznym (kręcz szyi, plagiocephalgia, kraniosynostoza)
  • Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym.
  • „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej” Kurs w zakresie teorii i terapii Integracji Sensorycznej wg J.Ayers
  • Terapia Integracji Sensorycznej Ayres SIAT. Neurbiologia, filogeneza-ontogeneza, niemowlę pozbawione regulacji, regulacja własna, somatosensoryka, układ przedsionkowo-prioprosceptywny, rejestracja sensoryczna (Kraków)
  • Terapia Integracji Sesnorycznej Ayers SIAT. Rozregulowane niemowlę, spektrum zaburzeń austystycznych (ASD) (Kraków)
  • Terapia Integracji Sesnorycznej Ayers SIAT. Specyficzna diagnostyka, baseline, przyporządkowanie kliniczne, cele i założenia, badania efektywności kontroli przebiegu, ewaluacja
  • Praktyczne zastosowanie elementów Integracji Sensorycznej w pracy z dziećmi
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz.1 (Bielsko-Biała)
  • Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz.2 (Bielsko-Biała)
  • Repattering i integracja odruchów dysfunkcyjnych i patologicznych (Wrocław)
  • Syndrom KISS
  • Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborn
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce. Kurs 3-modułowy
  • Masaż Shantala
  • Podstawy Terapii i Edukacji z udziałem psa – dogoterapia. Dwa stopnie z zakresu posłuszeństwa psa
  • Ukończony kurs przygotowujący do wykonywania zawodu Dogoterapeuta/Kynoterapeuta
  • Pierwsza pomoc przedlekarska w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia
  • Sesnsoplastyka
  • KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1m.ż do 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka
  • Dogoterapia w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Rozwijanie sprawności i koordynacji wzrokowo-ruchowej w oparciu o Program Marianne Frostig
  • Terapia pedagogiczna w przedszkolu i szkole
  • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolach, szkołach i placówkach
  • Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET-T)
  • Trening Umiejętności społecznych
  • Pedagogika Montessori
  • Praksja i dyspraksja
  • Czego nie ma najpierw w zmysłach, tego nie ma później w umyśle
  • Przetrwałe odruchy neurologiczne – czy mogą negatywnie wpłynąć na rozwój dziecka
  • RUCH, ROZWÓJ, NAUKA, czyli wpływ integracji sensorycznej i aktywności ruchowej na uczenie się
  • Objawy zaburzeń sensorycznych: wzrok, słuch i dotyk
  • Przyczyny powstawania zachowań niepożądanych
  • Jak wspomagać rozwój dzieci w zakresie małej motoryki
  • Zaburzenia SI u dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym
  • Integracja Sensoryczna a rozwój dziecka z niepełnosprawnością – istota, zaburzenia, terapia

Ukończone kursy z zakresu masażu:

  • masaż antycellulitowy
  • masaż stóp i dłoni
  • refleksoterapia stopy
  • masaż ciepłymi kamieniami
  • masaż relaksacyjny
  • masaż bańką chińską
  • masaż twarzy
  • masaż kobiet w ciąży
  • masaż Shantala
  • masaż głęboki
  • zabiegi czekoladowe na ciało

Kursy Instruktorskie:

  • Instruktor Nordic Walking
  • Instruktor Gimstick
  • Instruktor fitness
Referencje

Co nasi pacjenci o nas mówią

Bardzo profesjonalne podejście do pacjenta, indywidualne i odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń do schorzenia. Trzeba przyznać, że Panie Fizjoterapeutki pracujące w Centrum są nie tylko Specjalistkami w swojej dziedzinie, ale wielkimi pasjonatkami wykonywanego zawodu. Dziękuję za pomoc i konsultację. Życzę Paniom nadal tyle energii do rozwoju w tym trudnym, ale wdzięcznym zawodzie.

— Wojtek Kraus
Pacjent

Jesteśmy bardzo zadowoleni z terapii w Biovitamed Centrum Rehabilitacji. Mój syn 7 lat, który ma Autyzm i zdecydowanie zajęcia mu służą. Polecamy

— Barbara Z. Basia
Pacjent
Kontakt z nami

Umów się na spotkanie
i odwiedź nasze Centrum

BioVitaMed
Centrum Rehabilitacji
al. M.B. Fatimskiej 59
33-100 Tarnów

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 7:00-19:00
Rejestracja:
690 975 975 , 14 628 35 85
e-mail: rejestracja@biovitamed.pl

BioVitaMed
Psycholog, Psychoterapeuta
al. M.B. Fatimskiej 59
33-100 Tarnów

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 7:00-19:00
Rejestracja:
690 975 975 , 14 628 35 85
e-mail: rejestracja@biovitamed.pl

BioVitaMed
Ośrodek Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej Dla Dzieci i Młodzieży w Lisiej Górze
ul. Henryka Sucharskiego 3a
33-140 Lisia Góra
Rejestracja telefoniczna:
690 975 975
e-mail: rejestracja@biovitamed.pl
Mieścimy się w budynku Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze.
BioVitaMed
Ośrodek Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej Dla Dzieci i Młodzieży w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Szpitalna 1
33-200 Dąbrowa Tarnowska

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 7:00-19:00
Rejestracja:
690 975 975 , 14 628 35 85
e-mail: rejestracja@biovitamed.pl

BioVitaMed
Logopedia
al. M.B. Fatimskiej 59
33-100 Tarnów

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 7:00-19:00
Rejestracja:
690 975 975 , 14 628 35 85
e-mail: rejestracja@biovitamed.pl

Klub Zdrowej Mamy i Dziecka
al. M.B. Fatimskiej 59
33-100 Tarnów
Informacje oraz zapisy:
tel. 690 975 975
Koordynator: Barbara Gębiś
e-mail: bgebis@biovitamed.pl