Zajęcia grupowe

UWAGA: ZAJĘCIA GRUPOWE SĄ ZAWIESZONE DO ODWOŁANIA

Zajęcia grupowe odbywają się w następujących godzinach:

poniedziałek – zdrowy kręgosłup – godz. 15:30

poniedziałek – aerobik godz. 18:00

wtorek – zdrowy kręgosłup – godz. 18:00

czwartek – zdrowy kręgosłup – godz. 17:00

czwartek – aerobik – godz. 18:00

Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość utworzenia własnej grupy (aerobik, pilates, pilates w ciąży i osób starszych, zdrowy kręgosłup, trening dna miednicy, Body Ball,stretching), jeżeli ilość uczestników jest nie mniejsza niż 3 osoby.

„Zdrowy kręgosłup” to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.

Aerobik to system treningu opartego na intensywnej wymianie tlenowej.

Cel, efekty ćwiczeń aerobikowych:

· kontrola wagi i redukcja tkanki tłuszczowej,
· pobudzenie metabolizmu,
· dotlenienie mięśni,
· zwiększenie wydolności fizycznej organizmu,
· wzmocnienie narządów wewnętrznych – głównie serce i płuca,
· zwiększenie siły mięśni i elastyczności ciała,
· poprawa ogólnej sprawności całego ciała,
· rozładowanie napięcia psychicznego,
· zmniejszenie ryzyka zachorowania na cukrzycę, nadciśnienie czy choroby krążenia,
· podwyższenie poziomu dobrego cholesterolu, obniżenie poziom cholesterolu złego,
· stymulacja endorfiny, które korzystanie wpływają na samopoczucie.

W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH

10448467_1525961277626846_7913018407938600433_o